Podmínky účasti na akci Dny otevřených ateliérů na Vysočině 2025
Za účelem předcházení případných nedorozumění a hladkého průběhu akce pro všechny zúčastněné strany stanovil organizátor následující podmínky účasti.
1. Obecné informace
- Organizátorem akce je Galerie a muzeum Vysočiny Havlíčkův Brod, (Havlíčkovo náměstí 19, 580 01 Havlíčkův Brod).
- Oficiální název akce zní Dny otevřených ateliérů na Vysočině. Akce proběhne 4.–5. října 2025 na území Kraje Vysočina.
- Cílem a smyslem akce je nabídnout návštěvníkům jedinečný pohled do ateliérů, ve kterých na Vysočině vzniká umělecká tvorba.
- Organizátor zajišťuje propagaci celé akce, jak online, tak skrze plakátové kampaně a v tištěných médiích. Dále vydává tištěnou prezentaci účastníků formou katalogu v nákladu minimálně 3000 ks a provádí jeho distribuci samotným účastníkům a do informačních center v celém Kraji Vysočina.
- Organizátor zajišťuje prezentaci účastníků na svých webových stránkách www.doavysocina.cz.
2. Přihlášení na akci
- Podmínkou účasti na akci je řádné vyplnění a odevzdání přihlášky ve stanoveném termínu.
- Přihlašování probíhá v termínu od 24. 2. do 15. 4. 2025 prostřednictvím elektronické přihlášky zveřejněné na webu akce.
- Odesláním přihlášky účastník akce stvrzuje, že se s podmínkami účasti seznámil a souhlasí s nimi.
- O schválení přihlášky informuje organizátor akce účastníka nejpozději do 14 dnů od přijetí přihlášky. Následně se přihlášený stává účastníkem akce.
3. Podmínky účasti
- Účastník akce se zabývá uměleckou, řemeslnou či jinou tvůrčí činností, ať už na amatérské či profesionální úrovni.
- Účastník akce vystupuje v rámci akce pouze pod jedním názvem ateliéru na jedné adrese.
- Účastník zpřístupní prostory, ve kterých tvoří, návštěvníkům akce a bude osobně k dispozici. V případě nemoci či jiných neodkladných událostí může za sebe zajistit náhradu a informuje o tom organizátora (výjimku tvoří galerie a muzea, umělecké školy či jiné umělecky zaměřené instituce, které zpřístupní určené výstavní prostory a umožní např. komentované prohlídky či jiný program).
- Pokud účastník prezentuje běžně přístupné prostory s pravidelnou otevírací dobou, zajistí návštěvníkům dodatečný program (osobní představení ateliéru, tvůrčí dílnu apod.).
- Účastník akce působí v Kraji Vysočina. Zapojit se mohou i tvůrci, kteří na území kraje nebydlí – musí však na území kraje umělecky působit.
- Účastník akce zajistí bezplatný vstup do určeného prostoru. Účastník může během akce prodávat své výrobky a umělecká díla nebo může realizovat aktivity, které zpoplatní (např. příspěvek na materiál – výtvarné dílny apod.).
- Účastník zpřístupní své prostory návštěvníkům v časech, které uvedl v přihlášce. V případě změny otevírací doby o tom neprodleně kontaktuje organizátora. Možná je také prezentace ateliéru formou osobního setkání s návštěvníky či komentovaná prohlídka začínající v přesně stanovený čas (nebo v několika vybraných časech).
- Účastník je povinen nahlásit veškeré změny v programu, které pak organizátor aktualizuje na webových stránkách akce.
- Případné vzniklé finanční výdaje s účastí na akci si kompenzuje účastník akce sám.
- Účastník využívá propagačních materiálů akce k označení vstupu do svých prostor pro snadnou orientaci návštěvníků, kteří se na místo vydají. Po skončení akce je účastník povinen vrátit propagační vlajku, pokud se s organizátorem nedohodne jinak.
- Je-li to v silách účastníka, zaznamená počet návštěvníků ve svých prostorách, buď vlastním zápisem či využije podpisových archů od organizátora. Po skončení akce bude vyzván organizátorem ke sdělení počtu návštěvníků a zpětné vazby o celkovém průběhu akce.
4. Zrušení účasti
- Účastník má právo zrušit svou účast na akci. V takovém případě o tom musí neprodleně informovat organizátory a v době konání akce označit vstup do ateliéru informací o zrušení účasti.
5. Souhlas se zpracováním osobních údajů a použitím fotografií
- Odesláním přihlášky účastník souhlasí se zpracováním svých osobních údajů organizátorem akce Dny otevřených ateliérů na Vysočině.
- Poskytnuté údaje (jméno, příjmení, kontaktní údaje, fotografie a audiovizuální záznamy osoby a umělecké tvorby) budou použity za účelem organizace akce a její propagace (např. v katalogu, na webových stránkách, na sociálních sítích, v tiskových a jiných propagačních materiálech).
- Osobní údaje budou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou k organizaci akce a její následné propagaci, maximálně po dobu 5 let.
- Účastník má právo kdykoliv svůj souhlas odvolat zasláním žádosti na e-mail organizátora. Má právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování. Dále může vznést námitku proti zpracování a podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
6. Informace o organizátorovi
Organizátor veškeré aktuální informace zveřejňuje na webu akce www.doavysocina.cz.
Galerie a muzeum Vysočiny Havlíčkův Brod
Havlíčkovo náměstí 19, 580 01 Havlíčkův Brod
Web: www.gmvhb.cz
Facebook: www.facebook.com/doavysocina/
Instagram: www.instagram.com/doa_vysocina/
Koordinátorka DOA: Vendula Marková, DiS.
Tel.: 605 045 882
E-mail: markova@gmvhb.cz
Kurátorka DOA: Mgr. Zuzana Svobodová
Tel.: +420 569 429 151
E-mail: svobodova@gmvhb.cz